top of page
All Posts


Ravintola Olé
"Jos viikoittain tulee ovesta asiakkaita, jotka nähtyään mainokset kadun varrella ovat päättäneet lähteä ”syömään hyvin”, voi hyvillä mielin todeta kampanjan onnistuneen." Päätimme lähteä kokeilemaan Atlas-Median kanssa lyhtypylväsmainontaa. Tavoitteena oli herättää huomiota ja saada uusia asiakkaita. Pihvit tekevät kauppansa ulkomainonnalla. Kampanjasta saamamme positiivinen asiakaspalaute rohkaisi meitä jatkamaan alun perin kymmenen viikon kampanjaa heti perään parillakin s
markkinointi42
3 päivää sitten1 min käytetty lukemiseen


Liiga-Saipa
"Kampanja sai erittäin hyvän huomioarvon ja taas Lappeenrannassa tiedetään, että MEIDÄN POJAT ovat vauhdissa." Meidät varmasti tunnetaan hyvin jääkiekkopiireissä sekä sen ulkopuolellakin. Kannattajiemme ja yhteistyökumppaneidemme vuoksi meidän täytyy kuitenkin näkyä ja tehdä erilaisia mediatempauksia, jotta emme sammaloidu. Teimme Atlas-Median kanssa koko Lappeenrannan kattaneen lyhtypylväsmainoskampanjan. Kampanja sai erittäin hyvän huomioarvon ja taas Lappeenrannassa tiedet
markkinointi42
3 päivää sitten1 min käytetty lukemiseen


Arnolds
”Tolppamainos opastaa asiakasta ja selkeä, houkuttelevan näköinen mainos maukkaista tuotteista lisää mm. heräteostojen määrää.” Pienyrittäjänä on tullut kokeiltua viiden vuoden aikana erilaista mainontaa ja yhteistyötä vaihtelevin tuloksin. Atlas-Median suunnittelemat tolppamainokset toimipisteemme läheisyydessä toimivat sekä opasteena, että muistutuksena sijainnistamme ostoskeskuksessa (Kouvolan Veturi), mikä on toimivaa ja kustannustehokasta mainontaa.
markkinointi42
3 päivää sitten1 min käytetty lukemiseen


Subway
”Lyhtypylväsmainonnalla tavoitamme lähiseudun ihmiset ja vahvistamme heidän ostopäätöksen nälän iskiessä.” Aloitin Subway yrittäjänä 2009 Kotkassa (Kauppakeskus Pasaati) ja Kouvolassa (Kauppakeskus Veturi) ja tänä aikana on panostettu eri mainontaan. Lehtimainonta tuntui kalliilta tuloksiin nähden, kun taas kauppakeskusten äänimainonta tavoitti siellä asioivat ihmiset. Tähän rinnalle etsittiin uutta sopivampaa mainosmuotoa, joka tavoittaa laajemmin ja katukuvassa näkyvistä At
markkinointi42
3 päivää sitten1 min käytetty lukemiseen


Lohjan Kaupunki
"Olemme huomanneet, että toiminnassamme toimii parhaiten, kun teemme ympäri vuoden pienempiä kampanjoita, pitäen aina välillä taukoa". Järvikaupunki Lohja on vehreä ja historiallinen kaupunki Etelä-Suomessa vain 30 minuuttia Helsingistä. Lohja on tunnettu monipuolisesta kulttuuritarjonnastaan ja upeista järvimaisemistaan. Kaupunki tarjoaa runsaasti kulttuuritapahtumia ja uniikkeja matkailukohteita mukaan lukien ainutlaatuinen Tytyri elämyskaivos. Kaivos houkuttelee vierailijo
markkinointi42
3 päivää sitten1 min käytetty lukemiseen


LYHTYPYLVÄÄT: tehokas mainonnan ratkaisu nykyisessä markkinassa
Lyhtypylväsmainonta on noussut yhdeksi suosituimmista ulkomainonnan muodoista. Se on paikkasidonnaista ja ohjaavaa, mikä tekee siitä erityisen tehokkaan mainosvälineen. Korkeiden korkojen ja inflaation aikana, kun markkinat ovat epävakaita, lyhtypylväsmainonta tarjoaa yrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa asiakkaansa. Usein lyhtypylväsmainontaa hyödynnetään taktisen kaupankäynnin lisäämiseksi. Mainonnalla saavutetaan suoraan lisää myyntieuroja ja samalla se lisä
markkinointi42
27.8.20232 min käytetty lukemiseen


3 tapaa tuoda asiakkaita kivijalkamyymälään
Mainonnan väylät ovat lukemattomat. Kaikkialla ei kuitenkaan pidä tai tarvitse olla vain sen takia, että se on trendikästä. Markkinoinnin resurssit kannattaakin kohdistaa juuri omalle yritykselle sopiviin medioihin. Tässä blogissa käyn läpi 3 hyväksi todettua tapaa, joilla voit lisätä asiakasvirtaa omassa kivijalkamyymälässäsi. 1. Ulkomainonta paikallisesti Ravintolan edessä oleva kyltti tekstillä ”Lounas täällä klo 11-14 - 8,90€” herättää huomiosi, eikö vain? Paikallisesti k
markkinointi42
22.9.20222 min käytetty lukemiseen


Lehdistötiedote: Ulkomainonta tavoittaa edelleen – koronan keskelläkin!
Kantar toteutti syyskuussa 2020 Outdoor Finlandin toimeksiantona verkkokyselyn,jossa selvitettiin suomalaisten liikkumista ja sitä, miten li
markkinointi42
12.11.20202 min käytetty lukemiseen


Aiheuttaako markkinointi päänvaivaa?
Markkinointi on usein yrittäjälle iso murheenkryyni. Mitä kanavia pitäisi käyttää, miten lähestyn kohderyhmääni ja mistä edes löydän tuotteistani kiinnostuneet henkilöt? Tässä blogissa käydään läpi pintapuolisesti se, mitkä asiat digiajan markkinoijalla pitäisi vähintään olla kunnossa. Verkon hyödyntämätön potentiaali Helsingin sanomat uutisoi juuri, että 35 % Suomen pk-yrityksistä ovat täysin digieksyneitä eli tippuneet digikehityksen kelkasta. 79 % ei hyödynnä laisinkaan v
markkinointi42
2.11.20203 min käytetty lukemiseen


Miten teen markkinointibudjetin pienelle yritykselle?
Kun lähdet markkinoimaan yritystäsi, erilaisia mahdollisuuksia on pilvin pimein. Voit mainostaa somessa tekstillä, kuvilla tai videolla. Voit tehdä pienen Facebook-päivityksen, luoda päivän tapahtuman messukeskuksessa tuotteesi ympärille tai mitä tahansa siltä väliltä. mitä haluat saavuttaa? Jos tarvitset paljon asiakkaita, jotta toimintasi on kannattavaa, täytyy sinun myös satsata markkinointiin todennäköisesti sekä aikaa että rahaa. Jos taas tiedät, että muutama hyvä asiaka
markkinointi42
12.10.20202 min käytetty lukemiseen


millainen on hyvä ulkomainos?
Tuntuuko ulkomainoksen suunnittelu työläältä projektilta? Blogissa muutama vinkki auttamaan suunnitteluprosessia.
markkinointi42
15.9.20202 min käytetty lukemiseen


miksi some-mainonta ei ole aina hyvä ratkaisu?
Miksi markkinoinnissa kannattaa miettiä muitakin vaihtoehtoja sosiaalisen median lisäksi?
markkinointi42
1.7.20202 min käytetty lukemiseen
bottom of page
