aineisto-ohjeet

  • Tiedosto PDF-formaatissa, mieluiten vektorimuotoisena.

  •  CMYK - väriavaruus.

  •  Aineiston sisältämissä kuvissa vähintään 72 dbi resoluutio.

Katso tarkemmat mainostaulukohtaiset ohjeet alapuolelta!

AINEISTOn toimitus

Aineisto tulee toimittaa tuotantoon viimeistään 2 viikkoa ennen kampanjan alkua tai erillisen sopimuksen mukaan.

Tulostusvalmis aineisto lähetetään liitteenä osoitteeseen: tuotanto@atlasmedia.fi

 

Kopio ja täydennä seuraavat tiedot:

Otsikko: Kampanjan nimi

Viesti:

 

  • Tiedostojen määrä x kpl

  • Kaksipuoleisissa mainospaikoissa vastakkain tulevat tiedostot

  • Usean eri taulun järjestys

  • Asennuskaupunki

  • Kampanjan alkamispäivä / viikko

  • Yhteystiedot aineistoon liittyvissä asioissa

Huom! Jos tiedostot ovat liian isoja lähetettäväksi sähköpostilla,voi aineiston lähettämiseen käyttää WeTransfer-palvelua: www.wetransfer.com

Autan mielelläni!  >

sallinen_hires.jpg

JUKKA SALLINEN

Tuotanto

Kysymyksiä tuotannosta?

+358 44 050 5005

tuotanto@atlasmedia.fi

Suunnitellessa ulkomainosta on tärkeää huomioida yksinkertaisuuden tuoma tehokkuus. Selkeät värit, kuvat, ytimekäs ja iso viesti jäävät tutkitusti parhaiten katsojien alitajuntaan. Suosittelemme 1-6 sanaa / taulu. 

Tulostustekniikka mahdollistaa useiden eri kuvien ja tekstien painamisen saman kaupungin sisällä, joten viestin voi kertoa monessa eri taulussa ilman ylimääräisiä painokustannuksia. 

Ulkomainonta on yksinkertaista, selkeää ja erottuvaa:

Erotu joukosta

keep it simple

Muista, että mainosta katsotaan pääsääntöisesti liikkuvasta ajoneuvosta. 

Mainoksen katseluetäisuus on noin 5-60 metriä.