Subway
”Lyhtypylväsmainonnalla tavoitamme lähiseudun ihmiset ja vahvistamme heidän ostopäätöksen nälän iskiessä.”
Aloitin Subway yrittäjänä 2009 Kotkassa (Kauppakeskus Pasaati) ja Kouvolassa (Kauppakeskus Veturi) ja tänä aikana on panostettu eri mainontaan. Lehtimainonta tuntui kalliilta tuloksiin nähden, kun taas kauppakeskusten äänimainonta tavoitti siellä asioivat ihmiset. Tähän rinnalle etsittiin uutta sopivampaa mainosmuotoa, joka tavoittaa laajemmin ja katukuvassa näkyvistä Atlas-Median mainoksista syntyikin idea usean vuoden yhteistyölle.
Hyvällä suunnittelulla on saatu houkuttelevan näköisiä mainoksia, joissa on juuri sopivasti informaatiota, minkä ohi ajava autoilija näkee yhdellä silmäyksellä. Näin saadaan nälkäinen asiakas ohjattua vaivattomasti perille.