top of page

miljoona

katselukertaa?

ONNISTUU!

 testaa itse

Ulkomainonta, tienvarsimainonta, lyhtypylväsmainonta, perinteinen ulkomainonta, pylvästaulumainonta, out-of-home advertising ja niin edelleen. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, eikä suotta! 

​

Ulkomainonta on kasvattanut suosiotaan viime vuosien aikana.   Suosio perustuu median ainutlaatuisiin ominaisuuksiin: peittoon ja toistoon. Mainoksia voidaan sijoitella eri puolille kaupunkia ja ne nähdään useita kertoja kampanjan aikana. Ulkomainonta onkin ainut jäljellä oleva aito massamedia.

​

Massamedian ominaisuudet korostuvat erityisesti lyhtypylväsmainonnassa, sillä mainos ei vaihdu kampanjan aikana.  Mainostilaa ei tarvitse jakaa muiden mainostajien kanssa ja mainos näkyy kaikille ohikulkijoille ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä.

​

Näin jo pienetkin kampanjat saavuttavat miljoona katselukertaa.

​

Jos mainonnan tavoite on saada näkyvyyttä, on lyhtypylväsmainonta tehokas ratkaisu. Testaa laskurilla, montako miljoonaa katselukertaa voit mainoksellesi saada!

kookoo.jpg

Missä mainospaikat ovat?

Verkostomme sisältää yli 8000 mainospaikkaa. Katso mainospaikat ja aloita kampanjan suunnittelu.

Image by Sincerely Media

Etkö tiedä mistä aloittaa?

Ei se haittaa, me tiedämme! Jätä meille yhteydenottopyyntö ja ruvetaan hommiin.

 ... tai jatka lukemista!

Mihin tarvitsee

miljoonia

katselukertoja?

​

BRÄNDIMAINONTA

Brändimainonta vaatii useita toistoja ja paljon näkyvyyttä. Katujen varsilla olevat mainokset keräävät miljoonia katselukertoja jo lyhyenkin kampanjan aikana. Pitkäaikaiset mainospaikat toimivat tässä vieläkin paremmin. 

LANSEERAUKSET

Uusien tuotteiden tai palvelujen lanseerauksessa on tärkeää muistijäljen luominen. Mitä enemmän toistoja, sitä paremmin ihmiset muistavat.

​

​

PROMOOTIO

Lyhyen kampanjan aikana näkyvyys on tärkeää maksimoida. Promoa tuotetta tai palvelua, kerro tarjouksista tai uuden myymälän avajaisista, lyhtypylväsmainos toimii!

kohderyhmänä

PAIKKAKUNTA

Jos tavoitellaan paikkakuntalaisten huomiota, kannattaa paikallinen näkyvyys maksimoida. Lyhtypylväsmainonta tavoittaa paikkakuntalaiset matkalla töihin, kauppaan tai harrastuksiin.

OHJAUS

Kadunvarsimainokset ovat tehokas tapa kertoa kuluttajille, mistä palveluja on saatavilla. Ohjaa kivijalkaliikkeesen tai nettisivuille, ja varmistu siitä, että yrityksesi löydetään.

kohderyhmänä

KOKO SUOMI

Jos tavoitteena on valtakunnallinen näkyvyys, voidaan kampanja toteuttaa useassa kaupungissa samanaikaisesti, jolloin kymmenet miljoonat katselukerrat ovat taattu.

Millainen mainos huomataan?

Käy lukemassa oppaitamme onnistuneen ulkomainonnan ja markkinoinnin yhdistämiseen!

bottom of page