miljoona
katselukertaa?
ONNISTUU!
testaa itse
Ulkomainonta, tienvarsimainonta, lyhtypylväsmainonta, perinteinen ulkomainonta, pylvästaulumainonta, out-of-home advertising ja niin edelleen. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, eikä suotta!
Ulkomainonta on kasvattanut suosiotaan viime vuosien aikana. Suosio perustuu median ainutlaatuisiin ominaisuuksiin: peittoon ja toistoon. Mainoksia voidaan sijoitella eri puolille kaupunkia ja ne nähdään useita kertoja kampanjan aikana. Ulkomainonta onkin ainut jäljellä oleva aito massamedia.
Massamedian ominaisuudet korostuvat erityisesti lyhtypylväsmainonnassa, sillä mainos ei vaihdu kampanjan aikana. Mainostilaa ei tarvitse jakaa muiden mainostajien kanssa ja mainos näkyy kaikille ohikulkijoille ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä.
Näin jo pienetkin kampanjat saavuttavat miljoona katselukertaa.
Jos mainonnan tavoite on saada näkyvyyttä, on lyhtypylväsmainonta tehokas ratkaisu. Testaa laskurilla, montako miljoonaa katselukertaa voit mainoksellesi saada!
Missä mainospaikat ovat?
Verkostomme sisältää yli 8000 mainospaikkaa. Katso mainospaikat ja aloita kampanjan suunnittelu.
Etkö tiedä mistä aloittaa?
Ei se haittaa, me tiedämme! Jätä meille yhteydenottopyyntö ja ruvetaan hommiin.
... tai jatka lukemista!
Mihin tarvitsee
miljoonia
katselukertoja?
Millainen mainos huomataan?
Käy lukemassa oppaitamme onnistuneen ulkomainonnan ja markkinoinnin yhdistämiseen!