miljoona
katselukertaa?
ONNISTUU!
testaa itse
Ulkomainonta, tienvarsimainonta, lyhtypylväsmainonta, perinteinen ulkomainonta, pylvästaulumainonta, out-of-home advertising ja niin edelleen. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, eikä suotta!
â
Ulkomainonta on kasvattanut suosiotaan viime vuosien aikana. Suosio perustuu median ainutlaatuisiin ominaisuuksiin: peittoon ja toistoon. Mainoksia voidaan sijoitella eri puolille kaupunkia ja ne nähdään useita kertoja kampanjan aikana. Ulkomainonta onkin ainut jäljellä oleva aito massamedia.
â
Massamedian ominaisuudet korostuvat erityisesti lyhtypylväsmainonnassa, sillä mainos ei vaihdu kampanjan aikana. Mainostilaa ei tarvitse jakaa muiden mainostajien kanssa ja mainos näkyy kaikille ohikulkijoille ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä.
â
Näin jo pienetkin kampanjat saavuttavat miljoona katselukertaa.
â
Jos mainonnan tavoite on saada näkyvyyttä, on lyhtypylväsmainonta tehokas ratkaisu. Testaa laskurilla, montako miljoonaa katselukertaa voit mainoksellesi saada!
Mihin tarvitsee
miljoonia
katselukertoja?
â
BRÄNDIMAINONTA
Brändimainonta vaatii useita toistoja ja paljon näkyvyyttä. Katujen varsilla olevat mainokset keräävät miljoonia katselukertoja jo lyhyenkin kampanjan aikana. Pitkäaikaiset mainospaikat toimivat tässä vieläkin paremmin.
LANSEERAUKSET
Uusien tuotteiden tai palvelujen lanseerauksessa on tärkeää muistijäljen luominen. Mitä enemmän toistoja, sitä paremmin ihmiset muistavat.
â
â
PROMOOTIO
Lyhyen kampanjan aikana näkyvyys on tärkeää maksimoida. Promoa tuotetta tai palvelua, kerro tarjouksista tai uuden myymälän avajaisista, lyhtypylväsmainos toimii!
kohderyhmänä
PAIKKAKUNTA
Jos tavoitellaan paikkakuntalaisten huomiota, kannattaa paikallinen näkyvyys maksimoida. Lyhtypylväsmainonta tavoittaa paikkakuntalaiset matkalla töihin, kauppaan tai harrastuksiin.
OHJAUS
Kadunvarsimainokset ovat tehokas tapa kertoa kuluttajille, mistä palveluja on saatavilla. Ohjaa kivijalkaliikkeesen tai nettisivuille, ja varmistu siitä, että yrityksesi löydetään.
kohderyhmänä
KOKO SUOMI
Jos tavoitteena on valtakunnallinen näkyvyys, voidaan kampanja toteuttaa useassa kaupungissa samanaikaisesti, jolloin kymmenet miljoonat katselukerrat ovat taattu.